Үштілділік білім беру: тәжірибелері, мәселелері және болашағы Трехъязычное образование: опыт, проблемы и перспективы Trilingual education: experience, problems and perspectives

Қазақстан Республикасының Президенті Н. Назарбаевтың «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты Қазақстан халқына Жолдауының  міндеттерін іске асыру аясында тілдер кафедрасымен «Үштілділік білім беру: тәжірибелері, мәселелері және болашағы» тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді.

Қазақстан Республикасында үштілділік туралы пікір алғашқы рет         Н. Назарбаевпен 2004 жылы айтылған еді. 2006 жылы Қазақстан халқы ассамблеясының ХІІ сессиясындағы баяндамасында Елбасы үш тілді білу біздің балаларымыздың болашағына қажет деп тағы да атап өткен болатын. 2007 жылы Президент «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» атты Қазақстан халқына Жолдауында қазақ тілі — мемлекеттік тіл, орыс тілі — ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі — жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі ретінде үш тілдің дамуын қажет ететін «Тілдердің үштұғырлығы»  мәдени жобасын кезең-кезеңмен іске асыруды бастауға ұсыныс жасады.

Үштілділік білім беру – замианауи, бәсекеге қабілетті, білікті мамандарды даярлаудың тиімді құралдарының бірі.

 Халықаралық зерттеулер үштілділік білім беру бағдарламасы бойынша білім алушылар оқу процесіне уәждемесі мен қызығушылығын арттырып, олардың бірнеше тілді меңгерудің қажеттілігі мен артықшылығын анық көретіндігін, барлық пән, барлық тіл бойынша тек ана тілінде білім алатын топтарға қарағанда ең жақсы нәтижелер көрсететіндігін дәлелдеп отыр.

Дөңгелек үстелдің мақсаты Қостанай облысының жоғары оқу орындарындағы үштілділік білім беруді дамытудың мәселелері мен болашағын талқылау, ғылыми және іскерлік байланысты жалғастыру, тәжірибе алмасу болды.

Тілдер кафедрасының бастығы, полиция майоры А.Б. Айсенов дөңгелек үстел қатысушыларына құттықтау сөз жолдап, табыс тіледі.

Үштілділік білім беру бағдарламасын іске асыру тәжірибесімен алмасу мақсатында А. Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлеукеттік университеті азаматтық құқық және іс жүргізу кафедрасының аға оқытушысы Корытникова Наталья Алексеевна, Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты көптілділік орталығының бастығы Иванова Елена Сергеевна, Қостанай қаласындағы Назарбаев зияткерлік мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Ажмухамбетов Әмір Серікұлы, Қазақстан Республикасы ІІМ Шырақбек Қабылбаев атындағы Қостанай академиясы тілдер кафедрасының доценті, полиция полковнигі  Ескатова Гүлзия Қабжанқызы, Қазақстан Республикасы ІІМ Шырақбек Қабылбаев атындағы Қостанай академиясы ІІО әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру кафедрасының оқытушысы Бримжанова Сәуле Серікқызы сөз сөйледі.

Тілдер кафедрасы

Трехъязычное образование: опыт, проблемы и перспективы

В рамках реализации положений Послания Президента Республики Казахстан Н.Назарбаева народу Казахстана «Новые возможности развития в условиях четвертой промышленной революции», кафедрой языков был проведен круглый стол на тему «Трехъязычное образование: опыт, проблемы и перспективы».

Идея трехъязычия в Республике Казахстане впервые была озвучена Н.Назарбаевым в 2004 г. В 2006 г. на ХІІ сессии Ассамблеи народа Казахстана Глава государства еще раз отметил, что знание, как минимум, трех языков важно для будущего наших детей. В 2007 г. в Послании народу Казахстана «Новый Казахстан в новом мире» Президент страны предложил начать поэтапную реализацию культурного проекта «Триединство языков», согласно которому необходимо развитие трех языков: казахского как государственного, русского как языка межнационального общения и английского как языка успешной интеграции в глобальную экономику.

Трехъязычное образование – один из эффективных инструментов подготовки современного, конкурентоспособного, квалифицированного специалиста.

Международные исследования показывают, что у обучающихся по программам трехъязычного образования, повышается мотивация и интерес к процессу обучения, они четко видят необходимость и преимущества изучения нескольких языков; показывают лучшие результаты обучения по всем предметам, на всех языках, чем группы, обучение которых осуществлялось только на родном языке.

Целью круглого стола было ознакомление с опытом, обсуждение проблем и перспектив развития трехъязычного образования в вузах Костанайской области, установление научных и деловых контактов.

С приветственным словом к участникам круглого стола обратился Айсенов А.Б., начальник кафедры языков майор полиции.

С целью обмена опытом реализации программ трехъязычного образования выступили: Корытникова Наталья Алексеевна, ст. преподаватель кафедры гражданского права и процесса Костанайского государственного университета имени А.Байтурсынова; Иванова Елена Сергеевна, начальник центра полиязычия Костанайского государственного педагогического института; Ажмухамбетов Амир Серикович, учитель английского языка Назарбаев Интеллектуальной школы г. Костанай; Ескатова Гульзия Кабжановна, доцент кафедры языков полковник полиции Костанайской академии МВД РК имени Ш.Кабылбаева; Бримжанова Сауле Сериковна, преподаватель кафедры организации социальной работы в ОВД Костанайской академии МВД РК имени Ш.Кабылбаева.

Кафедра языков