2017 ЖЫЛҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ІІМ ШЫРАҚБЕК ҚАБЫЛБАЕВ АТЫНДАҒЫ ҚОСТАНАЙ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ ҒЗЖТКЖ ЕСЕБІ МЕН ҒЫЛЫМИ ӘЗІРЛЕМЕЛЕРДІ ОҚУ ҮДЕРІСІНЕ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕЛІК ҚЫЗМЕТІНЕ ЕНГІЗУ ТУРАЛЫ АҚПАРАТЫ

ОТЧЕТ О НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ за 2017 год

1. АКТ внедрения научно-исследовательской и опытно-конструкторской работы

2. АКТ внедрения научно-исследовательской и опытно-конструкторской работы


Ғылыми-зерттеу және редакциялық-баспа жұмысын ұйымдастыру бөлімінің ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарының есебі Академия Ғылыми кеңесінің отырысында талқыланып, мақұлданды (2017 жылғы 27 желтоқсандағы № 5 хаттама) және 2014 жылдың 23 шілдедегі № 455 бұйрығына сәйкес, Қазақстан Республикасы ІІМ –не жолданды (2018 жылғы 12 қаңтардағы              № 1-12/66 шығыс).

Ғылыми – зерттеу жұмысы инновациялық қызметінің бағыттары мен ішкі істер органдарын дамытудың тиімді факторларының бірі болып табылады.

Академия ғылыми жұмыстың маңызды критерийлерінің бірі —  оның нәтижесін оқу үдерісіне, ішкі істер органдарының тәжірибелік қызметіне және заңнамаға енгізу.

Ғылыми жұмыстарды енгізу барысында олардың тиімділігі көрсетіледі, қосымша зерттеулер мен нақтылауды талап ететін мәселелер анықталады.

Бұл олардың ғылыми жаңалығын, теориялық және практикалық маңыздылығын айқындайтын зерттеу нәтижелерін енгізу ауқымы мен көлемі.

2017 жылы Академияның кафедралары, ҒЗО мен ПЖО-мен  ҒЗжТКЖ  жоспары бойынша оқу үдерісіне 30 енгізу актілері жоспарланды. Есеп беру кезінде Академия қызметкерлерімкн 243 жұмыс енгізілді. Жоспарға қосымша оқу үдерісіне 164 акт енгізілді, соның ішінде: оқу-тәжірибелік құралы – 29; оқу құралы – 29; дәрістер курсы – 5; әдістемелік ұсынымы – 38; ғылыми мақалар – 14; ғылыми мақалалар жинағы – 8; тәжірибелік ұсыным – 4; статистикалық ақпаратты шолу– 3;

оқулық – 4; монография – 19; оқубейнефильмі – 2; жадынама – 1; анықтама – 2; әдебиет анықтамасы – 1; альбом кестесі – 2; коментарий – 2; глоссарий – 1.

Сонымен қатар, Академия қызметкерлерімен тәжірибелік қызметке 56 акт енгізілді: коментарий – 1;  оқу-тәжірибелік құралы – 3; әдістемелік ұсынымы – 16; ғылыми мақалалар – 15; дәрістер курсы – 13; заңнамаға ұсыныс – 2; статистикалық ақпаратты шолу – 1; жадынама – 1; әдебиет анықтамасы– 2; есеп – 1.

Бұдан басқа, Академия басшыларының ғылыми жұмыстары бойынша 15 акт, ҒЗО – 43, Магистратура – 27, ПжП – 4, ӘҚжӘҚ кафедрасы – 3, тілдер кафедрасы – 6, ҚІЖжК кафедрасы – 7, ҚҚАҚжК кафедрасы – 2, ЖІҚ кафедрасы – 19, ІІО-да ӘЖҰ кафедрасы – 2, ОӘО – 1, БАжҚДИ – 8, ҒЗжРБЖҰБ – 1, МҚП кафедрасы – 16, ӘГП кафедрасы – 13 акт дайындалды.

Шетелдік серіктестіктеріміздің 38 енгізу актілері бар, соның ішінде Ресей ЖОФҚ Академиясы (Рязань қ.), Ресей ІІМ Краснодар университеті, Ресей ЖОФҚ Воронеж институты, Ресей ЖОФҚ Самара заң институты.  Халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру шеңберінде, 2018 жылы Академия шетелдік әріптестердің ғылыми жұмыстарын 2018 жылы оқу үдерісіне енгізу бойынша жұмысын жалғастыруда. Ғылыми-зерттеу қызметі мамандарды даярлаудың ажырамас бөлігі болып табылады. Егерде, ҒЗжТКЖ нәтижелерін оқу және тәжірибелік қызметіне енгізуді ұйымдастыру деңгейі жоғары болса, ғылымға қатысты міндеттер тиімді шешілетіндігі сөзсіз.

ҒЗжРБЖҰБ


ОТЧЕТ НИОКР КОСТАНАЙСКОЙ АКАДЕМИИ МВД РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
ИМ. Ш. КАБЫЛБАЕВА ЗА 2017 ГОД И ИНФОРМАЦИЯ О ВНЕДРЕНИИ НАУЧНЫХ РАЗРАБОТОК В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС И ПРАКТИЧЕСКУЮ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ОВД

Отчет научно-исследовательской и опытно-конструкторской работы отдела организации научно-исследовательской и редакционно-издательской работы за отчетный период был рассмотрен и одобрен на заседании Ученого совета Академии (протокол №5 от 27.12.2017 г.) и направлен в МВД Республики Казахстан в соответствии с Приказом №455 от 23 июля 2014 года (исх. №1-12/66 от 12.01.2018 г.).

Научно-исследовательская работа является одним из важнейших направлений инновационной деятельности и действенным фактором развития органов внутренних дел.

Одним из важнейших критериев эффективности научной работы Академии является внедрение ее результатов в учебный процесс, практическую деятельность органов внутренних дел и законодательство.

В процессе внедрения научных работ уточняется их эффективность, выявляются вопросы, требующие дополнительных исследований и доработки. Именно масштабом и объемом внедрения результатов исследования определяется их научная новизна, теоретическая и практическая значимость.

За 2017 год ка федрами, НИЦ и ЦПР Академии по Плану НИОКР было запланировано 30 актов внедрения в учебный процесс. Всего же за отчетный период сотрудниками Академии было внедрено 243 работы. Дополнительно к плану в учебный процесс внедрено 164 акта, из них: учебно-практических пособий – 29; учебных пособий – 29; курсов лекций – 5; методических рекомендаций – 38; научных статей – 14; сборников научных статей – 8; практических рекомендаций – 4; обзоров статистических сведений – 3; учебников – 4; монографий – 19; учебных видеофильмов – 2; памятка – 1; справочники – 2; справочник литературы – 1; альбомов схем – 2; комментарии – 2; глоссарий – 1. Кроме того, в практическую деятельность сотрудниками Академии было внедрено 56 актов: комментарий – 1; учебно-практические пособия – 3; методические рекомендации – 16; научные статьи – 15; курсы лекций – 13; предложения в законодательство – 2; обзор статистических сведений – 1; памятка – 1; справочники литературы – 2; отчет – 1.

Кроме этого, подготовлено 15 актов внедрения по научным работам руководства Академии, НИЦ – 43, Магистратурой – 27, кафедрой ПиП – 4, кафедрой АПиАД – 3, кафедрой языков – 6, кафедрой УПиК – 7, кафедрой УУИПиК – 2, кафедрой ОРД – 19, кафедрой ОСРвОВД – 2, УМЦ – 1, ИПКиП – 8, ООНИиРИР – 1, кафедрой ГПД – 16, кафедрой СГД — 13.

Внедрение научных работ зарубежных партнеров составили 38 актов, из Академии ФСИН России (г. Рязань), Краснодарского университета МВД России, Воронежского института ФСИН России, Самарского юридического института ФСИН России. В рамках реализации международного сотрудничества Академией продолжается работа по внедрению научных работ зарубежных коллег в учебный процесс в 2018 г.

Научная и научно-исследовательская деятельность является составной частью процесса подготовки специалистов. Безусловно, чем выше уровень организации внедрения результатов НИОКР в учебную и практическую деятельность, тем эффективнее будут решаться стоящие перед наукой задачи.

ООНИиРИР