Күндізгі оқыту факультеті 2 курс курсанттарының оқу-танысу тәжірибесінен өту туралы (қылмыстық-атқару мамандандыруы)



Күндізгі оқыту факультетінің «Құқық қорғау қызметі» (қылмыстық-атқару мамандандыру) мамандығы бойынша 2 курс курсанттарының оқу-танысу тәжірибесін қорғауы өтті.
Оқу-танысу тәжірибесі күндізгі оқыту факультеті курсанттарының арнайы білімдерін тереңдету және нығайту, тәжірибелік қызмет үшін қажетті кәсіби дағдыларын қалыптастыру мен дамыту мақсатында қылмыстық-атқару жүйесінде және оның жекелеген бөлімдеріндегі міндеттері мен қызметтерін, құрылымын, қызметке тағайындалуын тікелей таныстыру жолымен жүргізіледі.
Қорғау барысында курсанттар тәжірибе барысында өз жұмыстарын қалай ұйымдастырғаны жайында, тәжірибені қайда және қалай өткендігі; ҚАЖД (мекемесі) органы туралы жалпы мәліметтер (жедел жағдайы, жедел-қызметтік жұмысты ұйымдастыру, кәсіби және жауынгерлік дайындықтары, жеке құраммен тәрбиелік жұмыс, жақсы тәжірибе) жайында айтты; жеке жоспарларды орындауы (өткізген жұмыстары мен ісшараларының тізімі) туралы мәліметтер беріп, тәжірибелік жағдайларға талдау жасап, тәжірибе нәтижесі бойынша қорытындылар мен ұсынымдар берді.
Курсанттар оқу-танысу тәжірибесін қорғау барысында қылмыстық-атқару жүйесінің қызметінде тәжірибелік қызметтің маңыздылығын терең түсінетіндігін дәлелдей білді.

ҚҚАҚжК кафедрасы

Теория и практика, как неразрывные компоненты процесса обучения


Состоялась защита учебной практики курсантов 2-го курса очного обучения по специальности «Правоохранительная деятельность» (уголовно-исполнительная специализация). За период практики курсанты путем непосредственного ознакомления с назначением, структурой, функциями и задачами уголовно-исполнительной системы в целом и ее отдельными подразделениями закрепили теоретические знания, полученные в процессе обучения, а также приобрели практические навыки и компетенции, необходимые для практической деятельности.
Во время проведения защиты учебной практики курсанты отвечали, как они организовали свою работу во время практики, где и в каких службах и отделах они проходили практику; давали общие сведения об органе (учреждении) ДУИС (состояние оперативной обстановки, организация оперативно-служебной деятельности, профессиональной и боевой подготовки, воспитательной работы с личным составом, наличие положительного опыта); сведения о выполнении индивидуальных планов (перечень проведенных работ и мероприятий); анализ практических ситуаций; выводы и предложения по итогам практики.
В целом, в процессе защиты отчетов о прохождении учебной практики курсантами был продемонстрирован достаточно высокий уровень теоретического осмысления практической деятельности в уголовно-исполнительной системе.

Кафедра УУИПиК